Uputstva

OPŠTI USLOVI KORIŠĆENJA

Član 1

Korisnik usluge pomoći na putu može biti fizičko lice, državljanin republike Srbije ili pravna lica.

Član 2

Pomoć na putu dobija korisnik usluge koji je zaključio ugovor o usluzi pomoći na putu kao i članovi njegove najuže porodice (supružnik i deca) ali se odosi isključivo i samo na vozilo navedeno u ugovoru i ne može biti iskorišćeno za neko drugo vozilo. Kada je firma vlasnik vozila pomoć na putu dobija zaposleni u toj firmi kao nosilac ovlašćenja. Kada se firma bavi rent a carom, pomoć na putu mogu da koriste i korisnici usluga te firme. Kada je vlasnik lizing kuća, pomoć na putu koriste lica koja imaju ovlašćenje za korišćenje vozila od strane lizing kuće.

Član 3

Rok važenja usluga počinje 48 sati od momenta uplate usluge i traje shodno važenju ugovora. Ukoliko je vozilo već u kvaru a klijent uplati paket smatraće se zloupotrebom paketa. Takođe paket za evropu ne može se aktivirati iz inostranstva, takvu aktivaciju smatraćemo zloupotrebom paketa. Zaključenjem ugovora smatra se da korisnik usluge garantuje pod punom materijalnom i krivičnom odgovornošću da je vozilo koje je navedeno u ugovoru u trenutku zaključenja ugovora u ispravnom i voznom stanju. Ukoliko se korisnik obrati call centru PNP servisa sa zahtevom za uslugu pomoći na putu koja se zasniva na neistinitim i netačnim podacima ili je vozilo bilo u kvaru pre zaključenja ugovora i želi da iskoristi uslugu pomoći na putu kao standardno šlepanje te na taj način obmane PNP servis ugovor će se smatrati jednostrano raskinutim usled krivice korisnika usluge, i korisnik gubi pravo da iskoristi uslugu pomoći na putu.

Član 4

Pozivom call centra PNP servisa na broj 061 1999110 u periodu od 08-17h korisnik usluge pomoći na putu dobija informacije i pomoći :

O stanju na putevima

Neograničeni broj pravnih saveta iz oblasti saobraćaja (upit izvršiti putem maila), registracije I prenosa vlasništva vozila.

Stručno savetovanje u slučaju nastanka saobraćajne nezgode

Stručnu pomoć prilikom naplata štete kod osiguravajućeg društva

Procenu vozila (potrebno je dostaviti očitanu saobraćajnu dozvolu putem maila)

Član 5

Pozivom call centra PNP servisa na broj korisnik usluge pomoći na putu za vreme trajanja ugovora ima pravo da iskoristi samo jednu od sledećih asistencija dva puta za vreme trajanja ugovora, u zavisnosti od njegove potrebe i ta usluga je dostupna korisniku 24 sata dnevno 365 dana u godini samo ako se kvar ili nezgoda dogodila u Srbiji

-Šlepanje bez ograničenja kilometraže u slučaju većeg kvara ili saobraćajne nezgode bez naknade a u slučaju nemogućnosti otklanjanja kvara u najbližem servisu, vozilo se šlepa do adrese navedene u ugovoru korisnika usluge bez ograničenja kilometraže ili

– Manja popravka na licu mesta ( struja, pneumatik, nestanak goriva) bez ograničenja kilometraže.

Korisnici ovog paketa dobijaju prevoz od mesta kvara i nezgode do odredišta istovara vozila za maksimalno 5 putnika iz vozila bez naknade.

Korisnici ovog paketa dobijaju uslugu smeštaja lica (maksimalno 5 putnika) u najbližem hotelu (maksimalni troškovi 3000 din po osobi, maksimalno 1 dan) pravo na uslugu noćenja korisnik usluge ostvaruje tek kada se izvrši šlepanje vozila korisnika usluge i pravo na uslugu noćenja ne može se iskoristiti zasebno. Obavezan fiskalni i gotovinski račun uzet u smeštaju radi refundacije noćenja.

Ugovorena pomoć na putu kao i obaveza PNP servisa počinje kada korisnik usluge kontaktira call centar PNP servisa na broj 061/1777711 koji je na raspolaganju 24h dnevno 365 dana u godini i za vreme neradnih dana.

Call centar će izvršiti proveru podataka u bazi korisnika usluge, kao i pravo na pružanje usluga preko sledećih informacija koje će tražiti od lica koje je uputilo zahtev:

Broj ugovora

Priroda kvara

Lokacija gde se desio kvar

Ima i prezime korisnika usluge

Vozilo i registarske oznake

Član 6

Sve navedene usluge pomoći na putu se pružaju na teritoriji Srbije (izuzev a.p. Kosova i metohije)

Član 7

Prijava kvara ili udesa call centru PNP servisa na broj 061/1777711 mora biti isključivo na dan kada se neispravnost vozila desila i tad se podrazumeva da se pruža usluga pomoći na putu koju je PNP servis u obavezi da izvrši u skladu sa ovim uslovima osim u slučajevima navedenim pod čl.15, čl.16 i čl.17 ovih uslova.

Član 8

Korisnik usluge stiče pravo na uslugu pomoći na putu samo ako ga nezgoda ili kvar zadese kao učesnika u saobraćaju, a ako je za njegov utovar na šlep vozilo potrebno specijalizovano vozilo za izvlačenje u tom slučaju PNP servis organizuje specijalno vozilo od trošku korisnika usluge po redovnom cenovniku vršioca usluge

Član 9

Vozilo koje nije registrovano, nema urađen teh. pregled i nema obavezno osiguranje, kao takvo po zakonu ne može biti učesnik u saobraćaju i takvom vozilu ne može biti pružena usluga pomoći na putu.

Član 10

Dve asistencije ne mogu biti iskorišćene za isti slučaj u istom danu ni u Srbiji niti u Evropi

Član 11

Usluga pomoći na putu se odnosi isključivo na putnička i laka teretna vozila koja ne prelaze ukupnu težinu od 3t bruto.

Od pružanja ove usluge pomoći na putu, izuzeta su sva vozila javnog prevoza i vozila na električni pogon.

Član 12

Usluga pomoći na putu važi isključivo na auto putu, magistralnom putu, regionalnim putevima namenjenim za saobraćaj motornih vozila (asfaltni,betonski put) a ne važi na nekategorizovanim putevima, makadamu i zemljanim putevima.

Član 13

PNP servis se obavezuje da će na lice mesta doći u najkraćem mogućem roku od momenta prijave kvara, udesa call centru, izuzev u situacijama kada zbog više sile vozilo nije u mogućnosti da dođe u ugovorenom roku, o čemu će korisnik usluge biti obavešten od strane call centra PNP servisa.

Član 14

PNP servis kao preduzeće sa delatnošću pružanja usluga pomoći na putu (zamena pneumatika, davanje struje, utovar, prevoz i istovar vozila) ne pokriva nikakvu vrstu troškova kod popravke vozila na licu mesta, vezanu za rezervne delove (pneumatik) i gorivo, neophodne za osposobljavanje vozila za nastavak putovanja, kao ni nikakvu vrstu troškova u servisu, koji proisteknu prilikom otklanjanja kvara zbog kog je vozilo i došlepano u servis.

Takođe, ukoliko korisnik usluge ne ispoštuje proceduru za ostvarivanje usluge pomoći na putu i sam (bez pozivanja call centra PNP servisa) o svom trošku, organizuje šlep do servisa ili bilo kog majstora, PNP servis ne vrši refundaciju tako nastalih troškova korisnika usluge. U slučaju da se vozilo u tom servisu ne popravi korisnik nema pravo na prevoz do drugog servisa ili adrese stanovanja.

Nikakva vrste refundacije, nije predmet ovog ugovora, sem u slučaju kada je u pitanju refundacija troškova za prevoz

Član 15

PNP servis se ne smatra odgovornim za kašnjenje ili obustavljanje pružanja usluge pomoći na putu u slučaju više sile, građanskog ili međunarodnog rata, pobuna, ustanaka, demonstracija ili slično.

Član 16

U slučaju da korisnik usluge na bilo koji način zloupotrebljava pomoć na putu (davanje lažnih informacija pri predstavljanju call centru, obmane o stanju vozila u trenutku pozivanja i sl.) nastupa momentalno raskidanje ugovora između PNP servisa i tog korisnika usluge uz pravo PNP servisa na naknadu pričinjene štete od strane korisnika usluge i pravo PNP servisa na jednostrani raskid ugovora, bez prava žalbe korisnika usluge, PNP servis zadržava pravo na jednostrani raskid ugovora u svakom momentu bez dodatnih objašnjenja.

Član 17

Usluga pomoći na putu od strane PNP servisa neće biti izvršena niti će PNP servis snositi troškove u sledećim slučajevima:

-U slučaju vanrednog stanja u Srbiji

-Šteta ili gubici prouzrokovani direktno ili indirektno ratom, okolnostima sličnim ratu, unutrašnjim javnim poremećajima ili zvaničnim ukazima ili krađom.

-Jonizirajuće zračenje ili radioaktivno zagađenje od nuklearnog goriva

-Radioaktivne, toksične ili druge štetne karakteristike eksplozivnih, nuklearnih postrojenja ili njihovih delova

-Gubitak, uništenje ili šteta prouzrokovana vazdušnim udarima od aviona ili drugih letelica koji se kreću brzinom zvuka ili nadvazdušnom brzinom

-Automobilske trke, reli vožnje, testovi brzine i izdržljivosti ili druga vrsta treninga slično tome

-Nesreće ili povrede izazvane namernim kršenjem ili namernim nepoštovanjem zakona ili izazvane aktivnosti koje lokalne vlasti nisu odobrile

-Šteta ili povreda izazvane namernom greškom vozača, krađom, pokušajem krađe ili razbijanjem stakla

-U slučaju da je korisnik usluge, kao vozač vozila kome treba pružiti uslugu pomoći na putu pod dejstvom alkohola i drugih opijata, on kao takav ne sme da bude učesnik u saobraćaju, te PNP servis nije ni u obavezi da takvom licu pruži uslugu pomoći na putu

-Ako se vozilo kojem treba da se pruži usluga nalazi na javnom ili privatnom parkingu ili garaži koja zbog svoje konstrukcije onemogućava pristup vozilu kojem treba da se pruži usluga pomoći na putu

-Ukoliko korisnik usluge želi ovaj paket da iskoristi u vidu standardnog šlepanja a ne stvarne potrebe za uslugom pomoći na putu i pritom da lažne informacije o stanju vozila PNP servis će ovo tretirati kao zloupotrebu, neće biti u obavezi da preveze vozilo, a sam izlazak na lice mesta i utvrđivanje činjeničnog stanja od strane PNP servisa -servisnog lica osposobljenog za pružanje usluge pomoći na putu, smatraće se kao iskorišćena besplatna usluga.

-Bilo koji problem sa brisačima ne spada pod pomoć na putu kao i donošenje ključeva u koliko se vozilo zaključa, izgube ključevi, takođe ni oštećenja na staklima (vetrobransko, bočno i zadnje staklo)

-Korisnik usluge može 3 puta u toku godine da prebaci svoju pomoć na putu na drugo vozilo sa time da minimum 5 dana radnije mora da obavesti call centar PNP servisa o promeni automobila i registracije.

-Kada se vozilo već nalazi na adresi koju je korisnik naveo u ugovoru ili njenoj neposrednoj blizini (500 metara)

-Pogrešno sipano gorivo.

Član 18

Ako agent u call centru prilikom prijema poziva od strane korisnika usluge subjektivno proceni da je korisnik, kome treba da se pruži usluga pod dejstvom alkohola, droga ili drugih opojnih sredstava, agent je u obavezi da po zakonu pozove policiju, kako bi se na licu mesta ustanovilo činjenično stanje. Ukoliko se utvrdi da korisnik nije pod uticajem bilo kakvih opijata, neodložno i u najkraćem mogućem roku će mu biti pružena usluga pomoći na putu, u suprotnom, usluga neće biti izvršena, niti će PNP servis snositi bilo kakve troškove ili sankcije za ne pružanje usluge. Ako vozac servisnog vozila PNP servisa pruža pomoć na putu, proceni da je korisnik usluge pod dejstvom alkohola, droga ili drugih opojnih sredstava, i da je pri tome agresivan i neprijatan, vozač ima pravo da zbog svoje bezbednosti i sigurnosti, kao i bezbednosti dobara napusti mesto pružanja pomoći i prekine akciju pružanja pomoći na putu, bez konsultacije sa nadređenima, već samo uz obaveštenje agenta iz call centra o činjeničnom stanju, a usluga korisniku će se smatrati izvršenom bez mogućnosti na žalbu.

Član 19

Korisnik usluge je saglasan da PNP servis čuva njegove podatke i da bude kontaktiran od strane PNP servisa i njegovih saradnika. PNP servis zadržava pravo da u budućnosti može da izmeni i/ili dopuni ove uslove kao i pakete i obavezuje se da javno informiše korisnike usluga putem zvanične internet stranice PNP servisa www.pnp.rs. Korisnik usluge je saglasan i priihvata sve buduće izmene i dopune postojećih uslova.

Član 20

Na osnovu zakona o zaštiti potrošača (sl.glasnik rs br.62/2014) potrošač odnosno korisnik usluge ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu odnosno izvan prostorija PNP servisa u roku od 14 dana od trenutka zaključenja ugovora. PNP servis će u tom slučaju izvršiti povrat sredstava korisniku na njegov žiro račun koji je korisnik dužan da dostavi PNP servisu.

Član 21

Davalac usluge pomoći na putu ne odgovara za stvari koje se u momentu pružanja usluge zateknu u vozilu (osim osnovne opreme propisane zakonom). Davalac usluge ne odgovara za štetu na vozilu koja nastane prilikom transporta, a koja je nastala krivicom trećeg lica ili krivicom korisnika usluge pomoći na putu.

Član 22

Za slučaj spora korisnik usluge prihvata obavezu pokušaja mirnog rešenja u roku od 15 dana od nastanka spornog odnosa. Korisnik usluge je dužan da sporni odnos prijavi pozivom na call centar PNP servisa 061/1777711.

Član 23

U koliko se međusobni odnosi ne razreše u vansudskom postupku iz člana 22 tada se ugovara mesna nadležnost suda u Jagodini

POSEBNI USLOVI KORIŠĆENJA

-Paket Srbija   = 5.500,00 dinara

Usluga koja važi samo na teritorije Srbije

Član 1

Korisnik usluge pomoći na putu može biti fizičko lice, državljanin republike Srbije ili pravna lica.

Član 2

Pomoć na putu dobija korisnik usluge koji je zaključio ugovor o usluzi pomoći na putu kao i članovi njegove najuže porodice (supružnik i deca) ali se odosi isključivo i samo na vozilo navedeno u ugovoru i ne može biti iskorišćeno za neko drugo vozilo. Kada je firma vlasnik vozila pomoć na putu dobija zaposleni u toj firmi kao nosilac ovlašćenja. Kada se firma bavi rent a carom, pomoć na putu mogu da koriste i korisnici usluga te firme. Kada je vlasnik lizing kuća, pomoć na putu koriste lica koja imaju ovlašćenje za korišćenje vozila od strane lizing kuće.

Član 3

Rok važenja usluga počinje 48 sati od momenta uplate usluge i traje shodno važenju ugovora. Ukoliko je vozilo već u kvaru a klijent uplati paket smatraće se zloupotrebom paketa. Takođe paket za evropu ne može se aktivirati iz inostranstva, takvu aktivaciju smatraćemo zloupotrebom paketa. Zaključenjem ugovora smatra se da korisnik usluge garantuje pod punom materijalnom i krivičnom odgovornošću da je vozilo koje je navedeno u ugovoru u trenutku zaključenja ugovora u ispravnom i voznom stanju. Ukoliko se korisnik obrati call centru PNP servisa sa zahtevom za uslugu pomoći na putu koja se zasniva na neistinitim i netačnim podacima ili je vozilo bilo u kvaru pre zaključenja ugovora i želi da iskoristi uslugu pomoći na putu kao standardno šlepanje te na taj način obmane PNP servis ugovor će se smatrati jednostrano raskinutim usled krivice korisnika usluge, i korisnik gubi pravo da iskoristi uslugu pomoći na putu.

Član 4

Pozivom call centra PNP servisa na broj 061 1999110 u periodu od 08-17h korisnik usluge pomoći na putu dobija informacije i pomoći :

O stanju na putevima

Neograničeni broj pravnih saveta iz oblasti saobraćaja (upit izvršiti putem maila), registracije I prenosa vlasništva vozila.

Stručno savetovanje u slučaju nastanka saobraćajne nezgode

Stručnu pomoć prilikom naplata štete kod osiguravajućeg društva

Procenu vozila (potrebno je dostaviti očitanu saobraćajnu dozvolu putem maila)

Član 5

Pozivom call centra PNP servisa na broj korisnik usluge pomoći na putu za vreme trajanja ugovora ima pravo da iskoristi samo jednu od sledećih asistencija dva puta za vreme trajanja ugovora, u zavisnosti od njegove potrebe i ta usluga je dostupna korisniku 24 sata dnevno 365 dana u godini samo ako se kvar ili nezgoda dogodila u Srbiji

-Šlepanje bez ograničenja kilometraže u slučaju većeg kvara ili saobraćajne nezgode bez naknade a u slučaju nemogućnosti otklanjanja kvara u najbližem servisu, vozilo se šlepa do adrese navedene u ugovoru korisnika usluge bez ograničenja kilometraže ili

– Manja popravka na licu mesta ( struja, pneumatik, nestanak goriva) bez ograničenja kilometraže.

Korisnici ovog paketa dobijaju prevoz od mesta kvara i nezgode do odredišta istovara vozila za maksimalno 5 putnika iz vozila bez naknade.

Korisnici ovog paketa dobijaju uslugu smeštaja lica (maksimalno 5 putnika) u najbližem hotelu (maksimalni troškovi 3000 din po osobi, maksimalno 1 dan) pravo na uslugu noćenja korisnik usluge ostvaruje tek kada se izvrši šlepanje vozila korisnika usluge i pravo na uslugu noćenja ne može se iskoristiti zasebno. Obavezan fiskalni i gotovinski račun uzet u smeštaju radi refundacije noćenja.

Ugovorena pomoć na putu kao i obaveza PNP servisa počinje kada korisnik usluge kontaktira call centar PNP servisa na broj 061/1777711 koji je na raspolaganju 24h dnevno 365 dana u godini i za vreme neradnih dana.

Call centar će izvršiti proveru podataka u bazi korisnika usluge, kao i pravo na pružanje usluga preko sledećih informacija koje će tražiti od lica koje je uputilo zahtev:

Broj ugovora

Priroda kvara

Lokacija gde se desio kvar

Ima i prezime korisnika usluge

Vozilo i registarske oznake

Član 6

Sve navedene usluge pomoći na putu se pružaju na teritoriji Srbije (izuzev a.p. Kosova i metohije)

Član 7

Prijava kvara ili udesa call centru PNP servisa na broj 061/1777711 mora biti isključivo na dan kada se neispravnost vozila desila i tad se podrazumeva da se pruža usluga pomoći na putu koju je PNP servis u obavezi da izvrši u skladu sa ovim uslovima osim u slučajevima navedenim pod čl.15, čl.16 i čl.17 ovih uslova.

Član 8

Korisnik usluge stiče pravo na uslugu pomoći na putu samo ako ga nezgoda ili kvar zadese kao učesnika u saobraćaju, a ako je za njegov utovar na šlep vozilo potrebno specijalizovano vozilo za izvlačenje u tom slučaju PNP servis organizuje specijalno vozilo od trošku korisnika usluge po redovnom cenovniku vršioca usluge

Član 9

Vozilo koje nije registrovano, nema urađen teh. pregled i nema obavezno osiguranje, kao takvo po zakonu ne može biti učesnik u saobraćaju i takvom vozilu ne može biti pružena usluga pomoći na putu.

Član 10

Dve asistencije ne mogu biti iskorišćene za isti slučaj u istom danu ni u Srbiji niti u Evropi

Član 11

Usluga pomoći na putu se odnosi isključivo na putnička i laka teretna vozila koja ne prelaze ukupnu težinu od 3t bruto.

Od pružanja ove usluge pomoći na putu, izuzeta su sva vozila javnog prevoza i vozila na električni pogon.

Član 12

Usluga pomoći na putu važi isključivo na auto putu, magistralnom putu, regionalnim putevima namenjenim za saobraćaj motornih vozila (asfaltni,betonski put) a ne važi na nekategorizovanim putevima, makadamu i zemljanim putevima.

Član 13

PNP servis se obavezuje da će na lice mesta doći u najkraćem mogućem roku od momenta prijave kvara, udesa call centru, izuzev u situacijama kada zbog više sile vozilo nije u mogućnosti da dođe u ugovorenom roku, o čemu će korisnik usluge biti obavešten od strane call centra PNP servisa.

Član 14

PNP servis kao preduzeće sa delatnošću pružanja usluga pomoći na putu (zamena pneumatika, davanje struje, utovar, prevoz i istovar vozila) ne pokriva nikakvu vrstu troškova kod popravke vozila na licu mesta, vezanu za rezervne delove (pneumatik) i gorivo, neophodne za osposobljavanje vozila za nastavak putovanja, kao ni nikakvu vrstu troškova u servisu, koji proisteknu prilikom otklanjanja kvara zbog kog je vozilo i došlepano u servis.

Takođe, ukoliko korisnik usluge ne ispoštuje proceduru za ostvarivanje usluge pomoći na putu i sam (bez pozivanja call centra PNP servisa) o svom trošku, organizuje šlep do servisa ili bilo kog majstora, PNP servis ne vrši refundaciju tako nastalih troškova korisnika usluge. U slučaju da se vozilo u tom servisu ne popravi korisnik nema pravo na prevoz do drugog servisa ili adrese stanovanja.

Nikakva vrste refundacije, nije predmet ovog ugovora, sem u slučaju kada je u pitanju refundacija troškova za prevoz

Član 15

PNP servis se ne smatra odgovornim za kašnjenje ili obustavljanje pružanja usluge pomoći na putu u slučaju više sile, građanskog ili međunarodnog rata, pobuna, ustanaka, demonstracija ili slično.

Član 16

U slučaju da korisnik usluge na bilo koji način zloupotrebljava pomoć na putu (davanje lažnih informacija pri predstavljanju call centru, obmane o stanju vozila u trenutku pozivanja i sl.) nastupa momentalno raskidanje ugovora između PNP servisa i tog korisnika usluge uz pravo PNP servisa na naknadu pričinjene štete od strane korisnika usluge i pravo PNP servisa na jednostrani raskid ugovora, bez prava žalbe korisnika usluge, PNP servis zadržava pravo na jednostrani raskid ugovora u svakom momentu bez dodatnih objašnjenja.

Član 17

Usluga pomoći na putu od strane PNP servisa neće biti izvršena niti će PNP servis snositi troškove u sledećim slučajevima:

-U slučaju vanrednog stanja u Srbiji

-Šteta ili gubici prouzrokovani direktno ili indirektno ratom, okolnostima sličnim ratu, unutrašnjim javnim poremećajima ili zvaničnim ukazima ili krađom.

-Jonizirajuće zračenje ili radioaktivno zagađenje od nuklearnog goriva

-Radioaktivne, toksične ili druge štetne karakteristike eksplozivnih, nuklearnih postrojenja ili njihovih delova

-Gubitak, uništenje ili šteta prouzrokovana vazdušnim udarima od aviona ili drugih letelica koji se kreću brzinom zvuka ili nadvazdušnom brzinom

-Automobilske trke, reli vožnje, testovi brzine i izdržljivosti ili druga vrsta treninga slično tome

-Nesreće ili povrede izazvane namernim kršenjem ili namernim nepoštovanjem zakona ili izazvane aktivnosti koje lokalne vlasti nisu odobrile

-Šteta ili povreda izazvane namernom greškom vozača, krađom, pokušajem krađe ili razbijanjem stakla

-U slučaju da je korisnik usluge, kao vozač vozila kome treba pružiti uslugu pomoći na putu pod dejstvom alkohola i drugih opijata, on kao takav ne sme da bude učesnik u saobraćaju, te PNP servis nije ni u obavezi da takvom licu pruži uslugu pomoći na putu

-Ako se vozilo kojem treba da se pruži usluga nalazi na javnom ili privatnom parkingu ili garaži koja zbog svoje konstrukcije onemogućava pristup vozilu kojem treba da se pruži usluga pomoći na putu

-Ukoliko korisnik usluge želi ovaj paket da iskoristi u vidu standardnog šlepanja a ne stvarne potrebe za uslugom pomoći na putu i pritom da lažne informacije o stanju vozila PNP servis će ovo tretirati kao zloupotrebu, neće biti u obavezi da preveze vozilo, a sam izlazak na lice mesta i utvrđivanje činjeničnog stanja od strane PNP servisa -servisnog lica osposobljenog za pružanje usluge pomoći na putu, smatraće se kao iskorišćena besplatna usluga.

-Bilo koji problem sa brisačima ne spada pod pomoć na putu kao i donošenje ključeva u koliko se vozilo zaključa, izgube ključevi, takođe ni oštećenja na staklima (vetrobransko, bočno i zadnje staklo)

-Korisnik usluge može 3 puta u toku godine da prebaci svoju pomoć na putu na drugo vozilo sa time da minimum 5 dana radnije mora da obavesti call centar PNP servisa o promeni automobila i registracije.

-Kada se vozilo već nalazi na adresi koju je korisnik naveo u ugovoru ili njenoj neposrednoj blizini (500 metara)

-Pogrešno sipano gorivo.

Član 18

Ako agent u call centru prilikom prijema poziva od strane korisnika usluge subjektivno proceni da je korisnik, kome treba da se pruži usluga pod dejstvom alkohola, droga ili drugih opojnih sredstava, agent je u obavezi da po zakonu pozove policiju, kako bi se na licu mesta ustanovilo činjenično stanje. Ukoliko se utvrdi da korisnik nije pod uticajem bilo kakvih opijata, neodložno i u najkraćem mogućem roku će mu biti pružena usluga pomoći na putu, u suprotnom, usluga neće biti izvršena, niti će PNP servis snositi bilo kakve troškove ili sankcije za ne pružanje usluge. Ako vozac servisnog vozila PNP servisa pruža pomoć na putu, proceni da je korisnik usluge pod dejstvom alkohola, droga ili drugih opojnih sredstava, i da je pri tome agresivan i neprijatan, vozač ima pravo da zbog svoje bezbednosti i sigurnosti, kao i bezbednosti dobara napusti mesto pružanja pomoći i prekine akciju pružanja pomoći na putu, bez konsultacije sa nadređenima, već samo uz obaveštenje agenta iz call centra o činjeničnom stanju, a usluga korisniku će se smatrati izvršenom bez mogućnosti na žalbu.

Član 19

Korisnik usluge je saglasan da PNP servis čuva njegove podatke i da bude kontaktiran od strane PNP servisa i njegovih saradnika. PNP servis zadržava pravo da u budućnosti može da izmeni i/ili dopuni ove uslove kao i pakete i obavezuje se da javno informiše korisnike usluga putem zvanične internet stranice PNP servisa www.pnp.rs. Korisnik usluge je saglasan i priihvata sve buduće izmene i dopune postojećih uslova.

Član 20

Na osnovu zakona o zaštiti potrošača (sl.glasnik rs br.62/2014) potrošač odnosno korisnik usluge ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu odnosno izvan prostorija PNP servisa u roku od 14 dana od trenutka zaključenja ugovora. PNP servis će u tom slučaju izvršiti povrat sredstava korisniku na njegov žiro račun koji je korisnik dužan da dostavi PNP servisu.

Član 21

Davalac usluge pomoći na putu ne odgovara za stvari koje se u momentu pružanja usluge zateknu u vozilu (osim osnovne opreme propisane zakonom). Davalac usluge ne odgovara za štetu na vozilu koja nastane prilikom transporta, a koja je nastala krivicom trećeg lica ili krivicom korisnika usluge pomoći na putu.

Član 22

Za slučaj spora korisnik usluge prihvata obavezu pokušaja mirnog rešenja u roku od 15 dana od nastanka spornog odnosa. Korisnik usluge je dužan da sporni odnos prijavi pozivom na call centar PNP servisa 061/1777711.

Član 23

U koliko se međusobni odnosi ne razreše u vansudskom postupku iz člana 22 tada se ugovara mesna nadležnost suda u Jagodini

Član 24

Korisniku pripadaju usluge iz tabele:

– Šlepanje neograničene kilometraže u Srbiji

– Šlepanje neograničene kilometraže u Srbiji

– Organizacija smeštaja za putnike

– Prevoz priključnog vozila do mesta šlepanja

– Popravka u partnerskom servisu do 100e

– Manja popravka (krpljenje pneumatika, dopuna akumulatora,           

  donošenje goriva)

– Čuvanje vozila do 3 dana kod naših partnera

-Paket Evropa    = 7.500,00 dinara

Važi na teritoriji zemalja evropske unije

Član 1

Korisnik usluge pomoći na putu može biti fizičko lice, državljanin republike Srbije ili pravna lica.

Član 2

Pomoć na putu dobija korisnik usluge koji je zaključio ugovor o usluzi pomoći na putu kao i članovi njegove najuže porodice (supružnik i deca) ali se odosi isključivo i samo na vozilo navedeno u ugovoru i ne može biti iskorišćeno za neko drugo vozilo. Kada je firma vlasnik vozila pomoć na putu dobija zaposleni u toj firmi kao nosilac ovlašćenja. Kada se firma bavi rent a carom, pomoć na putu mogu da koriste i korisnici usluga te firme. Kada je vlasnik lizing kuća, pomoć na putu koriste lica koja imaju ovlašćenje za korišćenje vozila od strane lizing kuće.

Član 3

Rok važenja usluga počinje 48 sati od momenta uplate usluge i traje shodno važenju ugovora. Ukoliko je vozilo već u kvaru a klijent uplati paket smatraće se zloupotrebom paketa. Takođe paket za evropu ne može se aktivirati iz inostranstva, takvu aktivaciju smatraćemo zloupotrebom paketa. Zaključenjem ugovora smatra se da korisnik usluge garantuje pod punom materijalnom i krivičnom odgovornošću da je vozilo koje je navedeno u ugovoru u trenutku zaključenja ugovora u ispravnom i voznom stanju. Ukoliko se korisnik obrati call centru PNP servisa sa zahtevom za uslugu pomoći na putu koja se zasniva na neistinitim i netačnim podacima ili je vozilo bilo u kvaru pre zaključenja ugovora i želi da iskoristi uslugu pomoći na putu kao standardno šlepanje te na taj način obmane PNP servis ugovor će se smatrati jednostrano raskinutim usled krivice korisnika usluge, i korisnik gubi pravo da iskoristi uslugu pomoći na putu.

Član 4

Pozivom call centra PNP servisa na broj 061 1999110 u periodu od 08-17h korisnik usluge pomoći na putu dobija informacije i pomoći :

O stanju na putevima

Neograničeni broj pravnih saveta iz oblasti saobraćaja (upit izvršiti putem maila), registracije I prenosa vlasništva vozila.

Stručno savetovanje u slučaju nastanka saobraćajne nezgode

Stručnu pomoć prilikom naplata štete kod osiguravajućeg društva

Procenu vozila (potrebno je dostaviti očitanu saobraćajnu dozvolu putem maila)

Član 5

Pozivom call centra PNP servisa na broj korisnik usluge pomoći na putu za vreme trajanja ugovora ima pravo da iskoristi samo jednu od sledećih asistencija dva puta za vreme trajanja ugovora, u zavisnosti od njegove potrebe i ta usluga je dostupna korisniku 24 sata dnevno 365 dana u godini samo ako se kvar ili nezgoda dogodila u Srbiji

-Šlepanje bez ograničenja kilometraže u slučaju većeg kvara ili saobraćajne nezgode bez naknade a u slučaju nemogućnosti otklanjanja kvara u najbližem servisu, vozilo se šlepa do adrese navedene u ugovoru korisnika usluge bez ograničenja kilometraže ili

– Manja popravka na licu mesta ( struja, pneumatik, nestanak goriva) bez ograničenja kilometraže.

Korisnici ovog paketa dobijaju prevoz od mesta kvara i nezgode do odredišta istovara vozila za maksimalno 5 putnika iz vozila bez naknade.

Korisnici ovog paketa dobijaju uslugu smeštaja lica (maksimalno 5 putnika) u najbližem hotelu (maksimalni troškovi 3000 din po osobi, maksimalno 1 dan) pravo na uslugu noćenja korisnik usluge ostvaruje tek kada se izvrši šlepanje vozila korisnika usluge i pravo na uslugu noćenja ne može se iskoristiti zasebno. Obavezan fiskalni i gotovinski račun uzet u smeštaju radi refundacije noćenja.

Ugovorena pomoć na putu kao i obaveza PNP servisa počinje kada korisnik usluge kontaktira call centar PNP servisa na broj 061/1777711 koji je na raspolaganju 24h dnevno 365 dana u godini i za vreme neradnih dana.

Call centar će izvršiti proveru podataka u bazi korisnika usluge, kao i pravo na pružanje usluga preko sledećih informacija koje će tražiti od lica koje je uputilo zahtev:

Broj ugovora

Priroda kvara

Lokacija gde se desio kvar

Ima i prezime korisnika usluge

Vozilo i registarske oznake

Član 6

Sve navedene usluge pomoći na putu se pružaju na teritoriji Srbije (izuzev a.p. Kosova i metohije)

Član 7

Prijava kvara ili udesa call centru PNP servisa na broj 061/1777711 mora biti isključivo na dan kada se neispravnost vozila desila i tad se podrazumeva da se pruža usluga pomoći na putu koju je PNP servis u obavezi da izvrši u skladu sa ovim uslovima osim u slučajevima navedenim pod čl.15, čl.16 i čl.17 ovih uslova.

Član 8

Korisnik usluge stiče pravo na uslugu pomoći na putu samo ako ga nezgoda ili kvar zadese kao učesnika u saobraćaju, a ako je za njegov utovar na šlep vozilo potrebno specijalizovano vozilo za izvlačenje u tom slučaju PNP servis organizuje specijalno vozilo od trošku korisnika usluge po redovnom cenovniku vršioca usluge

Član 9

Vozilo koje nije registrovano, nema urađen teh. pregled i nema obavezno osiguranje, kao takvo po zakonu ne može biti učesnik u saobraćaju i takvom vozilu ne može biti pružena usluga pomoći na putu.

Član 10

Dve asistencije ne mogu biti iskorišćene za isti slučaj u istom danu ni u Srbiji niti u Evropi

Član 11

Usluga pomoći na putu se odnosi isključivo na putnička i laka teretna vozila koja ne prelaze ukupnu težinu od 3t bruto.

Od pružanja ove usluge pomoći na putu, izuzeta su sva vozila javnog prevoza i vozila na električni pogon.

Član 12

Usluga pomoći na putu važi isključivo na auto putu, magistralnom putu, regionalnim putevima namenjenim za saobraćaj motornih vozila (asfaltni,betonski put) a ne važi na nekategorizovanim putevima, makadamu i zemljanim putevima.

Član 13

PNP servis se obavezuje da će na lice mesta doći u najkraćem mogućem roku od momenta prijave kvara, udesa call centru, izuzev u situacijama kada zbog više sile vozilo nije u mogućnosti da dođe u ugovorenom roku, o čemu će korisnik usluge biti obavešten od strane call centra PNP servisa.

Član 14

PNP servis kao preduzeće sa delatnošću pružanja usluga pomoći na putu (zamena pneumatika, davanje struje, utovar, prevoz i istovar vozila) ne pokriva nikakvu vrstu troškova kod popravke vozila na licu mesta, vezanu za rezervne delove (pneumatik) i gorivo, neophodne za osposobljavanje vozila za nastavak putovanja, kao ni nikakvu vrstu troškova u servisu, koji proisteknu prilikom otklanjanja kvara zbog kog je vozilo i došlepano u servis.

Takođe, ukoliko korisnik usluge ne ispoštuje proceduru za ostvarivanje usluge pomoći na putu i sam (bez pozivanja call centra PNP servisa) o svom trošku, organizuje šlep do servisa ili bilo kog majstora, PNP servis ne vrši refundaciju tako nastalih troškova korisnika usluge. U slučaju da se vozilo u tom servisu ne popravi korisnik nema pravo na prevoz do drugog servisa ili adrese stanovanja.

Nikakva vrste refundacije, nije predmet ovog ugovora, sem u slučaju kada je u pitanju refundacija troškova za prevoz

Član 15

PNP servis se ne smatra odgovornim za kašnjenje ili obustavljanje pružanja usluge pomoći na putu u slučaju više sile, građanskog ili međunarodnog rata, pobuna, ustanaka, demonstracija ili slično.

Član 16

U slučaju da korisnik usluge na bilo koji način zloupotrebljava pomoć na putu (davanje lažnih informacija pri predstavljanju call centru, obmane o stanju vozila u trenutku pozivanja i sl.) nastupa momentalno raskidanje ugovora između PNP servisa i tog korisnika usluge uz pravo PNP servisa na naknadu pričinjene štete od strane korisnika usluge i pravo PNP servisa na jednostrani raskid ugovora, bez prava žalbe korisnika usluge, PNP servis zadržava pravo na jednostrani raskid ugovora u svakom momentu bez dodatnih objašnjenja.

Član 17

Usluga pomoći na putu od strane PNP servisa neće biti izvršena niti će PNP servis snositi troškove u sledećim slučajevima:

-U slučaju vanrednog stanja u Srbiji

-Šteta ili gubici prouzrokovani direktno ili indirektno ratom, okolnostima sličnim ratu, unutrašnjim javnim poremećajima ili zvaničnim ukazima ili krađom.

-Jonizirajuće zračenje ili radioaktivno zagađenje od nuklearnog goriva

-Radioaktivne, toksične ili druge štetne karakteristike eksplozivnih, nuklearnih postrojenja ili njihovih delova

-Gubitak, uništenje ili šteta prouzrokovana vazdušnim udarima od aviona ili drugih letelica koji se kreću brzinom zvuka ili nadvazdušnom brzinom

-Automobilske trke, reli vožnje, testovi brzine i izdržljivosti ili druga vrsta treninga slično tome

-Nesreće ili povrede izazvane namernim kršenjem ili namernim nepoštovanjem zakona ili izazvane aktivnosti koje lokalne vlasti nisu odobrile

-Šteta ili povreda izazvane namernom greškom vozača, krađom, pokušajem krađe ili razbijanjem stakla

-U slučaju da je korisnik usluge, kao vozač vozila kome treba pružiti uslugu pomoći na putu pod dejstvom alkohola i drugih opijata, on kao takav ne sme da bude učesnik u saobraćaju, te PNP servis nije ni u obavezi da takvom licu pruži uslugu pomoći na putu

-Ako se vozilo kojem treba da se pruži usluga nalazi na javnom ili privatnom parkingu ili garaži koja zbog svoje konstrukcije onemogućava pristup vozilu kojem treba da se pruži usluga pomoći na putu

-Ukoliko korisnik usluge želi ovaj paket da iskoristi u vidu standardnog šlepanja a ne stvarne potrebe za uslugom pomoći na putu i pritom da lažne informacije o stanju vozila PNP servis će ovo tretirati kao zloupotrebu, neće biti u obavezi da preveze vozilo, a sam izlazak na lice mesta i utvrđivanje činjeničnog stanja od strane PNP servisa -servisnog lica osposobljenog za pružanje usluge pomoći na putu, smatraće se kao iskorišćena besplatna usluga.

-Bilo koji problem sa brisačima ne spada pod pomoć na putu kao i donošenje ključeva u koliko se vozilo zaključa, izgube ključevi, takođe ni oštećenja na staklima (vetrobransko, bočno i zadnje staklo)

-Korisnik usluge može 3 puta u toku godine da prebaci svoju pomoć na putu na drugo vozilo sa time da minimum 5 dana radnije mora da obavesti call centar PNP servisa o promeni automobila i registracije.

-Kada se vozilo već nalazi na adresi koju je korisnik naveo u ugovoru ili njenoj neposrednoj blizini (500 metara)

-Pogrešno sipano gorivo.

Član 18

Ako agent u call centru prilikom prijema poziva od strane korisnika usluge subjektivno proceni da je korisnik, kome treba da se pruži usluga pod dejstvom alkohola, droga ili drugih opojnih sredstava, agent je u obavezi da po zakonu pozove policiju, kako bi se na licu mesta ustanovilo činjenično stanje. Ukoliko se utvrdi da korisnik nije pod uticajem bilo kakvih opijata, neodložno i u najkraćem mogućem roku će mu biti pružena usluga pomoći na putu, u suprotnom, usluga neće biti izvršena, niti će PNP servis snositi bilo kakve troškove ili sankcije za ne pružanje usluge. Ako vozac servisnog vozila PNP servisa pruža pomoć na putu, proceni da je korisnik usluge pod dejstvom alkohola, droga ili drugih opojnih sredstava, i da je pri tome agresivan i neprijatan, vozač ima pravo da zbog svoje bezbednosti i sigurnosti, kao i bezbednosti dobara napusti mesto pružanja pomoći i prekine akciju pružanja pomoći na putu, bez konsultacije sa nadređenima, već samo uz obaveštenje agenta iz call centra o činjeničnom stanju, a usluga korisniku će se smatrati izvršenom bez mogućnosti na žalbu.

Član 19

Korisnik usluge je saglasan da PNP servis čuva njegove podatke i da bude kontaktiran od strane PNP servisa i njegovih saradnika. PNP servis zadržava pravo da u budućnosti može da izmeni i/ili dopuni ove uslove kao i pakete i obavezuje se da javno informiše korisnike usluga putem zvanične internet stranice PNP servisa www.pnp.rs. Korisnik usluge je saglasan i priihvata sve buduće izmene i dopune postojećih uslova.

Član 20

Na osnovu zakona o zaštiti potrošača (sl.glasnik rs br.62/2014) potrošač odnosno korisnik usluge ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu odnosno izvan prostorija PNP servisa u roku od 14 dana od trenutka zaključenja ugovora. PNP servis će u tom slučaju izvršiti povrat sredstava korisniku na njegov žiro račun koji je korisnik dužan da dostavi PNP servisu.

Član 21

Davalac usluge pomoći na putu ne odgovara za stvari koje se u momentu pružanja usluge zateknu u vozilu (osim osnovne opreme propisane zakonom). Davalac usluge ne odgovara za štetu na vozilu koja nastane prilikom transporta, a koja je nastala krivicom trećeg lica ili krivicom korisnika usluge pomoći na putu.

Član 22

Za slučaj spora korisnik usluge prihvata obavezu pokušaja mirnog rešenja u roku od 15 dana od nastanka spornog odnosa. Korisnik usluge je dužan da sporni odnos prijavi pozivom na call centar PNP servisa 061/1777711.

Član 23

U koliko se međusobni odnosi ne razreše u vansudskom postupku iz člana 22 tada se ugovara mesna nadležnost suda u Jagodini

Član 24

Korisniku pripadaju usluge iz tabele

– Šlepanje neograničene kilometraže do vaše adrese

– Povratak putnika do adrese šlepanja

– Popravka u partnerskom servisu u vrednosti do 300 eura

– Usluge rent a car do 100 eura

– Manja popravka na licu mesta (krpljenje pneumatika, dopuna akumulatora, donošenje goriva)

– Opcija vraćanja vozila na vašu adresu i organizacija prevoza za

  putnike, za nastavak putovanja

– Dostava ključa u slučaju gubitka uz dokaz o vlasništvu

-Paket Grad  = 4.000,00

Usluga koja vazi samo na teritoriji grada u kome je registrovano vozilo

Član 1

Korisnik usluge pomoći na putu može biti fizičko lice, državljanin republike Srbije ili pravna lica.

Član 2

Pomoć na putu dobija korisnik usluge koji je zaključio ugovor o usluzi pomoći na putu kao i članovi njegove najuže porodice (supružnik i deca) ali se odosi isključivo i samo na vozilo navedeno u ugovoru i ne može biti iskorišćeno za neko drugo vozilo. Kada je firma vlasnik vozila pomoć na putu dobija zaposleni u toj firmi kao nosilac ovlašćenja. Kada se firma bavi rent a carom, pomoć na putu mogu da koriste i korisnici usluga te firme. Kada je vlasnik lizing kuća, pomoć na putu koriste lica koja imaju ovlašćenje za korišćenje vozila od strane lizing kuće.

Član 3

Rok važenja usluga počinje 48 sati od momenta uplate usluge i traje shodno važenju ugovora. Ukoliko je vozilo već u kvaru a klijent uplati paket smatraće se zloupotrebom paketa. Takođe paket za evropu ne može se aktivirati iz inostranstva, takvu aktivaciju smatraćemo zloupotrebom paketa. Zaključenjem ugovora smatra se da korisnik usluge garantuje pod punom materijalnom i krivičnom odgovornošću da je vozilo koje je navedeno u ugovoru u trenutku zaključenja ugovora u ispravnom i voznom stanju. Ukoliko se korisnik obrati call centru PNP servisa sa zahtevom za uslugu pomoći na putu koja se zasniva na neistinitim i netačnim podacima ili je vozilo bilo u kvaru pre zaključenja ugovora i želi da iskoristi uslugu pomoći na putu kao standardno šlepanje te na taj način obmane PNP servis ugovor će se smatrati jednostrano raskinutim usled krivice korisnika usluge, i korisnik gubi pravo da iskoristi uslugu pomoći na putu.

Član 4

Pozivom call centra PNP servisa na broj 061 1999110 u periodu od 08-17h korisnik usluge pomoći na putu dobija informacije i pomoći :

O stanju na putevima

Neograničeni broj pravnih saveta iz oblasti saobraćaja (upit izvršiti putem maila), registracije I prenosa vlasništva vozila.

Stručno savetovanje u slučaju nastanka saobraćajne nezgode

Stručnu pomoć prilikom naplata štete kod osiguravajućeg društva

Procenu vozila (potrebno je dostaviti očitanu saobraćajnu dozvolu putem maila)

Član 5

Pozivom call centra PNP servisa na broj korisnik usluge pomoći na putu za vreme trajanja ugovora ima pravo da iskoristi samo jednu od sledećih asistencija dva puta za vreme trajanja ugovora, u zavisnosti od njegove potrebe i ta usluga je dostupna korisniku 24 sata dnevno 365 dana u godini samo ako se kvar ili nezgoda dogodila u Srbiji

-Šlepanje bez ograničenja kilometraže u slučaju većeg kvara ili saobraćajne nezgode bez naknade a u slučaju nemogućnosti otklanjanja kvara u najbližem servisu, vozilo se šlepa do adrese navedene u ugovoru korisnika usluge bez ograničenja kilometraže ili

– Manja popravka na licu mesta ( struja, pneumatik, nestanak goriva) bez ograničenja kilometraže.

Korisnici ovog paketa dobijaju prevoz od mesta kvara i nezgode do odredišta istovara vozila za maksimalno 5 putnika iz vozila bez naknade.

Korisnici ovog paketa dobijaju uslugu smeštaja lica (maksimalno 5 putnika) u najbližem hotelu (maksimalni troškovi 3000 din po osobi, maksimalno 1 dan) pravo na uslugu noćenja korisnik usluge ostvaruje tek kada se izvrši šlepanje vozila korisnika usluge i pravo na uslugu noćenja ne može se iskoristiti zasebno. Obavezan fiskalni i gotovinski račun uzet u smeštaju radi refundacije noćenja.

Ugovorena pomoć na putu kao i obaveza PNP servisa počinje kada korisnik usluge kontaktira call centar PNP servisa na broj 061/1777711 koji je na raspolaganju 24h dnevno 365 dana u godini i za vreme neradnih dana.

Call centar će izvršiti proveru podataka u bazi korisnika usluge, kao i pravo na pružanje usluga preko sledećih informacija koje će tražiti od lica koje je uputilo zahtev:

Broj ugovora

Priroda kvara

Lokacija gde se desio kvar

Ima i prezime korisnika usluge

Vozilo i registarske oznake

Član 6

Sve navedene usluge pomoći na putu se pružaju na teritoriji Srbije (izuzev a.p. Kosova i metohije)

Član 7

Prijava kvara ili udesa call centru PNP servisa na broj 061/1777711 mora biti isključivo na dan kada se neispravnost vozila desila i tad se podrazumeva da se pruža usluga pomoći na putu koju je PNP servis u obavezi da izvrši u skladu sa ovim uslovima osim u slučajevima navedenim pod čl.15, čl.16 i čl.17 ovih uslova.

Član 8

Korisnik usluge stiče pravo na uslugu pomoći na putu samo ako ga nezgoda ili kvar zadese kao učesnika u saobraćaju, a ako je za njegov utovar na šlep vozilo potrebno specijalizovano vozilo za izvlačenje u tom slučaju PNP servis organizuje specijalno vozilo od trošku korisnika usluge po redovnom cenovniku vršioca usluge

Član 9

Vozilo koje nije registrovano, nema urađen teh. pregled i nema obavezno osiguranje, kao takvo po zakonu ne može biti učesnik u saobraćaju i takvom vozilu ne može biti pružena usluga pomoći na putu.

Član 10

Dve asistencije ne mogu biti iskorišćene za isti slučaj u istom danu ni u Srbiji niti u Evropi

Član 11

Usluga pomoći na putu se odnosi isključivo na putnička i laka teretna vozila koja ne prelaze ukupnu težinu od 3t bruto.

Od pružanja ove usluge pomoći na putu, izuzeta su sva vozila javnog prevoza i vozila na električni pogon.

Član 12

Usluga pomoći na putu važi isključivo na auto putu, magistralnom putu, regionalnim putevima namenjenim za saobraćaj motornih vozila (asfaltni,betonski put) a ne važi na nekategorizovanim putevima, makadamu i zemljanim putevima.

Član 13

PNP servis se obavezuje da će na lice mesta doći u najkraćem mogućem roku od momenta prijave kvara, udesa call centru, izuzev u situacijama kada zbog više sile vozilo nije u mogućnosti da dođe u ugovorenom roku, o čemu će korisnik usluge biti obavešten od strane call centra PNP servisa.

Član 14

PNP servis kao preduzeće sa delatnošću pružanja usluga pomoći na putu (zamena pneumatika, davanje struje, utovar, prevoz i istovar vozila) ne pokriva nikakvu vrstu troškova kod popravke vozila na licu mesta, vezanu za rezervne delove (pneumatik) i gorivo, neophodne za osposobljavanje vozila za nastavak putovanja, kao ni nikakvu vrstu troškova u servisu, koji proisteknu prilikom otklanjanja kvara zbog kog je vozilo i došlepano u servis.

Takođe, ukoliko korisnik usluge ne ispoštuje proceduru za ostvarivanje usluge pomoći na putu i sam (bez pozivanja call centra PNP servisa) o svom trošku, organizuje šlep do servisa ili bilo kog majstora, PNP servis ne vrši refundaciju tako nastalih troškova korisnika usluge. U slučaju da se vozilo u tom servisu ne popravi korisnik nema pravo na prevoz do drugog servisa ili adrese stanovanja.

Nikakva vrste refundacije, nije predmet ovog ugovora, sem u slučaju kada je u pitanju refundacija troškova za prevoz

Član 15

PNP servis se ne smatra odgovornim za kašnjenje ili obustavljanje pružanja usluge pomoći na putu u slučaju više sile, građanskog ili međunarodnog rata, pobuna, ustanaka, demonstracija ili slično.

Član 16

U slučaju da korisnik usluge na bilo koji način zloupotrebljava pomoć na putu (davanje lažnih informacija pri predstavljanju call centru, obmane o stanju vozila u trenutku pozivanja i sl.) nastupa momentalno raskidanje ugovora između PNP servisa i tog korisnika usluge uz pravo PNP servisa na naknadu pričinjene štete od strane korisnika usluge i pravo PNP servisa na jednostrani raskid ugovora, bez prava žalbe korisnika usluge, PNP servis zadržava pravo na jednostrani raskid ugovora u svakom momentu bez dodatnih objašnjenja.

Član 17

Usluga pomoći na putu od strane PNP servisa neće biti izvršena niti će PNP servis snositi troškove u sledećim slučajevima:

-U slučaju vanrednog stanja u Srbiji

-Šteta ili gubici prouzrokovani direktno ili indirektno ratom, okolnostima sličnim ratu, unutrašnjim javnim poremećajima ili zvaničnim ukazima ili krađom.

-Jonizirajuće zračenje ili radioaktivno zagađenje od nuklearnog goriva

-Radioaktivne, toksične ili druge štetne karakteristike eksplozivnih, nuklearnih postrojenja ili njihovih delova

-Gubitak, uništenje ili šteta prouzrokovana vazdušnim udarima od aviona ili drugih letelica koji se kreću brzinom zvuka ili nadvazdušnom brzinom

-Automobilske trke, reli vožnje, testovi brzine i izdržljivosti ili druga vrsta treninga slično tome

-Nesreće ili povrede izazvane namernim kršenjem ili namernim nepoštovanjem zakona ili izazvane aktivnosti koje lokalne vlasti nisu odobrile

-Šteta ili povreda izazvane namernom greškom vozača, krađom, pokušajem krađe ili razbijanjem stakla

-U slučaju da je korisnik usluge, kao vozač vozila kome treba pružiti uslugu pomoći na putu pod dejstvom alkohola i drugih opijata, on kao takav ne sme da bude učesnik u saobraćaju, te PNP servis nije ni u obavezi da takvom licu pruži uslugu pomoći na putu

-Ako se vozilo kojem treba da se pruži usluga nalazi na javnom ili privatnom parkingu ili garaži koja zbog svoje konstrukcije onemogućava pristup vozilu kojem treba da se pruži usluga pomoći na putu

-Ukoliko korisnik usluge želi ovaj paket da iskoristi u vidu standardnog šlepanja a ne stvarne potrebe za uslugom pomoći na putu i pritom da lažne informacije o stanju vozila PNP servis će ovo tretirati kao zloupotrebu, neće biti u obavezi da preveze vozilo, a sam izlazak na lice mesta i utvrđivanje činjeničnog stanja od strane PNP servisa -servisnog lica osposobljenog za pružanje usluge pomoći na putu, smatraće se kao iskorišćena besplatna usluga.

-Bilo koji problem sa brisačima ne spada pod pomoć na putu kao i donošenje ključeva u koliko se vozilo zaključa, izgube ključevi, takođe ni oštećenja na staklima (vetrobransko, bočno i zadnje staklo)

-Korisnik usluge može 3 puta u toku godine da prebaci svoju pomoć na putu na drugo vozilo sa time da minimum 5 dana radnije mora da obavesti call centar PNP servisa o promeni automobila i registracije.

-Kada se vozilo već nalazi na adresi koju je korisnik naveo u ugovoru ili njenoj neposrednoj blizini (500 metara)

-Pogrešno sipano gorivo.

Član 18

Ako agent u call centru prilikom prijema poziva od strane korisnika usluge subjektivno proceni da je korisnik, kome treba da se pruži usluga pod dejstvom alkohola, droga ili drugih opojnih sredstava, agent je u obavezi da po zakonu pozove policiju, kako bi se na licu mesta ustanovilo činjenično stanje. Ukoliko se utvrdi da korisnik nije pod uticajem bilo kakvih opijata, neodložno i u najkraćem mogućem roku će mu biti pružena usluga pomoći na putu, u suprotnom, usluga neće biti izvršena, niti će PNP servis snositi bilo kakve troškove ili sankcije za ne pružanje usluge. Ako vozac servisnog vozila PNP servisa pruža pomoć na putu, proceni da je korisnik usluge pod dejstvom alkohola, droga ili drugih opojnih sredstava, i da je pri tome agresivan i neprijatan, vozač ima pravo da zbog svoje bezbednosti i sigurnosti, kao i bezbednosti dobara napusti mesto pružanja pomoći i prekine akciju pružanja pomoći na putu, bez konsultacije sa nadređenima, već samo uz obaveštenje agenta iz call centra o činjeničnom stanju, a usluga korisniku će se smatrati izvršenom bez mogućnosti na žalbu.

Član 19

Korisnik usluge je saglasan da PNP servis čuva njegove podatke i da bude kontaktiran od strane PNP servisa i njegovih saradnika. PNP servis zadržava pravo da u budućnosti može da izmeni i/ili dopuni ove uslove kao i pakete i obavezuje se da javno informiše korisnike usluga putem zvanične internet stranice PNP servisa www.pnp.rs. Korisnik usluge je saglasan i priihvata sve buduće izmene i dopune postojećih uslova.

Član 20

Na osnovu zakona o zaštiti potrošača (sl.glasnik rs br.62/2014) potrošač odnosno korisnik usluge ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu odnosno izvan prostorija PNP servisa u roku od 14 dana od trenutka zaključenja ugovora. PNP servis će u tom slučaju izvršiti povrat sredstava korisniku na njegov žiro račun koji je korisnik dužan da dostavi PNP servisu.

Član 21

Davalac usluge pomoći na putu ne odgovara za stvari koje se u momentu pružanja usluge zateknu u vozilu (osim osnovne opreme propisane zakonom). Davalac usluge ne odgovara za štetu na vozilu koja nastane prilikom transporta, a koja je nastala krivicom trećeg lica ili krivicom korisnika usluge pomoći na putu.

Član 22

Za slučaj spora korisnik usluge prihvata obavezu pokušaja mirnog rešenja u roku od 15 dana od nastanka spornog odnosa. Korisnik usluge je dužan da sporni odnos prijavi pozivom na call centar PNP servisa 061/1777711.

Član 23

U koliko se međusobni odnosi ne razreše u vansudskom postupku iz člana 22 tada se ugovara mesna nadležnost suda u Jagodini

Član 24

Korisniku pripadaju usluge iz tabele

– Šlepanje do 50km x2

– Prevoz putnika do vaše adrese

– Manja popravka ( krpljenje pneumatika, dopuna akumulatora,

  donošenje goriva)

– Čuvanje vozila do 3 dana

-Paket Super  = 10.000,00 dinara

Usluga koja važi na teritoriji Srbije i Evrope

Član 1

Korisnik usluge pomoći na putu može biti fizičko lice, državljanin republike Srbije ili pravna lica.

Član 2

Pomoć na putu dobija korisnik usluge koji je zaključio ugovor o usluzi pomoći na putu kao i članovi njegove najuže porodice (supružnik i deca) ali se odosi isključivo i samo na vozilo navedeno u ugovoru i ne može biti iskorišćeno za neko drugo vozilo. Kada je firma vlasnik vozila pomoć na putu dobija zaposleni u toj firmi kao nosilac ovlašćenja. Kada se firma bavi rent a carom, pomoć na putu mogu da koriste i korisnici usluga te firme. Kada je vlasnik lizing kuća, pomoć na putu koriste lica koja imaju ovlašćenje za korišćenje vozila od strane lizing kuće.

Član 3

Rok važenja usluga počinje 48 sati od momenta uplate usluge i traje shodno važenju ugovora. Ukoliko je vozilo već u kvaru a klijent uplati paket smatraće se zloupotrebom paketa. Takođe paket za evropu ne može se aktivirati iz inostranstva, takvu aktivaciju smatraćemo zloupotrebom paketa. Zaključenjem ugovora smatra se da korisnik usluge garantuje pod punom materijalnom i krivičnom odgovornošću da je vozilo koje je navedeno u ugovoru u trenutku zaključenja ugovora u ispravnom i voznom stanju. Ukoliko se korisnik obrati call centru PNP servisa sa zahtevom za uslugu pomoći na putu koja se zasniva na neistinitim i netačnim podacima ili je vozilo bilo u kvaru pre zaključenja ugovora i želi da iskoristi uslugu pomoći na putu kao standardno šlepanje te na taj način obmane PNP servis ugovor će se smatrati jednostrano raskinutim usled krivice korisnika usluge, i korisnik gubi pravo da iskoristi uslugu pomoći na putu.

Član 4

Pozivom call centra PNP servisa na broj 061 1999110 u periodu od 08-17h korisnik usluge pomoći na putu dobija informacije i pomoći :

O stanju na putevima

Neograničeni broj pravnih saveta iz oblasti saobraćaja (upit izvršiti putem maila), registracije I prenosa vlasništva vozila.

Stručno savetovanje u slučaju nastanka saobraćajne nezgode

Stručnu pomoć prilikom naplata štete kod osiguravajućeg društva

Procenu vozila (potrebno je dostaviti očitanu saobraćajnu dozvolu putem maila)

Član 5

Pozivom call centra PNP servisa na broj korisnik usluge pomoći na putu za vreme trajanja ugovora ima pravo da iskoristi samo jednu od sledećih asistencija dva puta za vreme trajanja ugovora, u zavisnosti od njegove potrebe i ta usluga je dostupna korisniku 24 sata dnevno 365 dana u godini samo ako se kvar ili nezgoda dogodila u Srbiji

-Šlepanje bez ograničenja kilometraže u slučaju većeg kvara ili saobraćajne nezgode bez naknade a u slučaju nemogućnosti otklanjanja kvara u najbližem servisu, vozilo se šlepa do adrese navedene u ugovoru korisnika usluge bez ograničenja kilometraže ili

– Manja popravka na licu mesta ( struja, pneumatik, nestanak goriva) bez ograničenja kilometraže.

Korisnici ovog paketa dobijaju prevoz od mesta kvara i nezgode do odredišta istovara vozila za maksimalno 5 putnika iz vozila bez naknade.

Korisnici ovog paketa dobijaju uslugu smeštaja lica (maksimalno 5 putnika) u najbližem hotelu (maksimalni troškovi 3000 din po osobi, maksimalno 1 dan) pravo na uslugu noćenja korisnik usluge ostvaruje tek kada se izvrši šlepanje vozila korisnika usluge i pravo na uslugu noćenja ne može se iskoristiti zasebno. Obavezan fiskalni i gotovinski račun uzet u smeštaju radi refundacije noćenja.

Ugovorena pomoć na putu kao i obaveza PNP servisa počinje kada korisnik usluge kontaktira call centar PNP servisa na broj 061/1777711 koji je na raspolaganju 24h dnevno 365 dana u godini i za vreme neradnih dana.

Call centar će izvršiti proveru podataka u bazi korisnika usluge, kao i pravo na pružanje usluga preko sledećih informacija koje će tražiti od lica koje je uputilo zahtev:

Broj ugovora

Priroda kvara

Lokacija gde se desio kvar

Ima i prezime korisnika usluge

Vozilo i registarske oznake

Član 6

Sve navedene usluge pomoći na putu se pružaju na teritoriji Srbije (izuzev a.p. Kosova i metohije)

Član 7

Prijava kvara ili udesa call centru PNP servisa na broj 061/1777711 mora biti isključivo na dan kada se neispravnost vozila desila i tad se podrazumeva da se pruža usluga pomoći na putu koju je PNP servis u obavezi da izvrši u skladu sa ovim uslovima osim u slučajevima navedenim pod čl.15, čl.16 i čl.17 ovih uslova.

Član 8

Korisnik usluge stiče pravo na uslugu pomoći na putu samo ako ga nezgoda ili kvar zadese kao učesnika u saobraćaju, a ako je za njegov utovar na šlep vozilo potrebno specijalizovano vozilo za izvlačenje u tom slučaju PNP servis organizuje specijalno vozilo od trošku korisnika usluge po redovnom cenovniku vršioca usluge

Član 9

Vozilo koje nije registrovano, nema urađen teh. pregled i nema obavezno osiguranje, kao takvo po zakonu ne može biti učesnik u saobraćaju i takvom vozilu ne može biti pružena usluga pomoći na putu.

Član 10

Dve asistencije ne mogu biti iskorišćene za isti slučaj u istom danu ni u Srbiji niti u Evropi

Član 11

Usluga pomoći na putu se odnosi isključivo na putnička i laka teretna vozila koja ne prelaze ukupnu težinu od 3t bruto.

Od pružanja ove usluge pomoći na putu, izuzeta su sva vozila javnog prevoza i vozila na električni pogon.

Član 12

Usluga pomoći na putu važi isključivo na auto putu, magistralnom putu, regionalnim putevima namenjenim za saobraćaj motornih vozila (asfaltni,betonski put) a ne važi na nekategorizovanim putevima, makadamu i zemljanim putevima.

Član 13

PNP servis se obavezuje da će na lice mesta doći u najkraćem mogućem roku od momenta prijave kvara, udesa call centru, izuzev u situacijama kada zbog više sile vozilo nije u mogućnosti da dođe u ugovorenom roku, o čemu će korisnik usluge biti obavešten od strane call centra PNP servisa.

Član 14

PNP servis kao preduzeće sa delatnošću pružanja usluga pomoći na putu (zamena pneumatika, davanje struje, utovar, prevoz i istovar vozila) ne pokriva nikakvu vrstu troškova kod popravke vozila na licu mesta, vezanu za rezervne delove (pneumatik) i gorivo, neophodne za osposobljavanje vozila za nastavak putovanja, kao ni nikakvu vrstu troškova u servisu, koji proisteknu prilikom otklanjanja kvara zbog kog je vozilo i došlepano u servis.

Takođe, ukoliko korisnik usluge ne ispoštuje proceduru za ostvarivanje usluge pomoći na putu i sam (bez pozivanja call centra PNP servisa) o svom trošku, organizuje šlep do servisa ili bilo kog majstora, PNP servis ne vrši refundaciju tako nastalih troškova korisnika usluge. U slučaju da se vozilo u tom servisu ne popravi korisnik nema pravo na prevoz do drugog servisa ili adrese stanovanja.

Nikakva vrste refundacije, nije predmet ovog ugovora, sem u slučaju kada je u pitanju refundacija troškova za prevoz

Član 15

PNP servis se ne smatra odgovornim za kašnjenje ili obustavljanje pružanja usluge pomoći na putu u slučaju više sile, građanskog ili međunarodnog rata, pobuna, ustanaka, demonstracija ili slično.

Član 16

U slučaju da korisnik usluge na bilo koji način zloupotrebljava pomoć na putu (davanje lažnih informacija pri predstavljanju call centru, obmane o stanju vozila u trenutku pozivanja i sl.) nastupa momentalno raskidanje ugovora između PNP servisa i tog korisnika usluge uz pravo PNP servisa na naknadu pričinjene štete od strane korisnika usluge i pravo PNP servisa na jednostrani raskid ugovora, bez prava žalbe korisnika usluge, PNP servis zadržava pravo na jednostrani raskid ugovora u svakom momentu bez dodatnih objašnjenja.

Član 17

Usluga pomoći na putu od strane PNP servisa neće biti izvršena niti će PNP servis snositi troškove u sledećim slučajevima:

-U slučaju vanrednog stanja u Srbiji

-Šteta ili gubici prouzrokovani direktno ili indirektno ratom, okolnostima sličnim ratu, unutrašnjim javnim poremećajima ili zvaničnim ukazima ili krađom.

-Jonizirajuće zračenje ili radioaktivno zagađenje od nuklearnog goriva

-Radioaktivne, toksične ili druge štetne karakteristike eksplozivnih, nuklearnih postrojenja ili njihovih delova

-Gubitak, uništenje ili šteta prouzrokovana vazdušnim udarima od aviona ili drugih letelica koji se kreću brzinom zvuka ili nadvazdušnom brzinom

-Automobilske trke, reli vožnje, testovi brzine i izdržljivosti ili druga vrsta treninga slično tome

-Nesreće ili povrede izazvane namernim kršenjem ili namernim nepoštovanjem zakona ili izazvane aktivnosti koje lokalne vlasti nisu odobrile

-Šteta ili povreda izazvane namernom greškom vozača, krađom, pokušajem krađe ili razbijanjem stakla

-U slučaju da je korisnik usluge, kao vozač vozila kome treba pružiti uslugu pomoći na putu pod dejstvom alkohola i drugih opijata, on kao takav ne sme da bude učesnik u saobraćaju, te PNP servis nije ni u obavezi da takvom licu pruži uslugu pomoći na putu

-Ako se vozilo kojem treba da se pruži usluga nalazi na javnom ili privatnom parkingu ili garaži koja zbog svoje konstrukcije onemogućava pristup vozilu kojem treba da se pruži usluga pomoći na putu

-Ukoliko korisnik usluge želi ovaj paket da iskoristi u vidu standardnog šlepanja a ne stvarne potrebe za uslugom pomoći na putu i pritom da lažne informacije o stanju vozila PNP servis će ovo tretirati kao zloupotrebu, neće biti u obavezi da preveze vozilo, a sam izlazak na lice mesta i utvrđivanje činjeničnog stanja od strane PNP servisa -servisnog lica osposobljenog za pružanje usluge pomoći na putu, smatraće se kao iskorišćena besplatna usluga.

-Bilo koji problem sa brisačima ne spada pod pomoć na putu kao i donošenje ključeva u koliko se vozilo zaključa, izgube ključevi, takođe ni oštećenja na staklima (vetrobransko, bočno i zadnje staklo)

-Korisnik usluge može 3 puta u toku godine da prebaci svoju pomoć na putu na drugo vozilo sa time da minimum 5 dana radnije mora da obavesti call centar PNP servisa o promeni automobila i registracije.

-Kada se vozilo već nalazi na adresi koju je korisnik naveo u ugovoru ili njenoj neposrednoj blizini (500 metara)

-Pogrešno sipano gorivo.

Član 18

Ako agent u call centru prilikom prijema poziva od strane korisnika usluge subjektivno proceni da je korisnik, kome treba da se pruži usluga pod dejstvom alkohola, droga ili drugih opojnih sredstava, agent je u obavezi da po zakonu pozove policiju, kako bi se na licu mesta ustanovilo činjenično stanje. Ukoliko se utvrdi da korisnik nije pod uticajem bilo kakvih opijata, neodložno i u najkraćem mogućem roku će mu biti pružena usluga pomoći na putu, u suprotnom, usluga neće biti izvršena, niti će PNP servis snositi bilo kakve troškove ili sankcije za ne pružanje usluge. Ako vozac servisnog vozila PNP servisa pruža pomoć na putu, proceni da je korisnik usluge pod dejstvom alkohola, droga ili drugih opojnih sredstava, i da je pri tome agresivan i neprijatan, vozač ima pravo da zbog svoje bezbednosti i sigurnosti, kao i bezbednosti dobara napusti mesto pružanja pomoći i prekine akciju pružanja pomoći na putu, bez konsultacije sa nadređenima, već samo uz obaveštenje agenta iz call centra o činjeničnom stanju, a usluga korisniku će se smatrati izvršenom bez mogućnosti na žalbu.

Član 19

Korisnik usluge je saglasan da PNP servis čuva njegove podatke i da bude kontaktiran od strane PNP servisa i njegovih saradnika. PNP servis zadržava pravo da u budućnosti može da izmeni i/ili dopuni ove uslove kao i pakete i obavezuje se da javno informiše korisnike usluga putem zvanične internet stranice PNP servisa www.pnp.rs. Korisnik usluge je saglasan i priihvata sve buduće izmene i dopune postojećih uslova.

Član 20

Na osnovu zakona o zaštiti potrošača (sl.glasnik rs br.62/2014) potrošač odnosno korisnik usluge ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu odnosno izvan prostorija PNP servisa u roku od 14 dana od trenutka zaključenja ugovora. PNP servis će u tom slučaju izvršiti povrat sredstava korisniku na njegov žiro račun koji je korisnik dužan da dostavi PNP servisu.

Član 21

Davalac usluge pomoći na putu ne odgovara za stvari koje se u momentu pružanja usluge zateknu u vozilu (osim osnovne opreme propisane zakonom). Davalac usluge ne odgovara za štetu na vozilu koja nastane prilikom transporta, a koja je nastala krivicom trećeg lica ili krivicom korisnika usluge pomoći na putu.

Član 22

Za slučaj spora korisnik usluge prihvata obavezu pokušaja mirnog rešenja u roku od 15 dana od nastanka spornog odnosa. Korisnik usluge je dužan da sporni odnos prijavi pozivom na call centar PNP servisa 061/1777711.

Član 23

U koliko se međusobni odnosi ne razreše u vansudskom postupku iz člana 22 tada se ugovara mesna nadležnost suda u Jagodini

Član 24

Korisniku pripadaju usluge iz tabele

Usluga koja važi na teritoriji Srbije

– šlepanje neograničene kilometraže u Srbiji

– prevoz putnika do mesta šlepanja

– Organizacija smeštaja za putnike

– Prevoz priključnog vozila do mesta šlepanja

– Popravka u partnerskom servisu do 100e

– Manja popravka (krpljenje pneumatika, dopuna akumulatora,

    donošenje goriva)

– Čuvanje vozila do 3 dana kod naših partnera

– Dostava ključa u slučaju gubitka uz dokaz o vlasništvu

 

Usluga koja važi na teritoriji Evropske unije

 

– Šlepanje neograničene kilometraže do vaše adrese

– Povratak putnika do adrese šlepanja

– Popravka u partnerskom servisu u vrednosti do 300 eura

– Usluge rent a car do 100 eura

– Manja popravka na licu mesta (krpljenje pneumatika, dopuna

akumulatora, donošenje goriva)

– Opcija vraćanja vozila na vašu adresu i organizacija prevoza za 

    putnike, za nastavak putovanja

– Dostava ključa u slučaju gubitka uz dokaz o vlasništvu